לטייל מהבית – מבצע לימי הקורונה ופסח 2020

כמה שאנחנו מתגעגעים אליכם, לטייל יחד בסמטאות ובשבילים, לדבר איתכם בטלפון, לבנות ולתכנן יחד איתכם ימי גיבוש וכיף ובכלל לחזור לשגרה. אז כפי שמספר הפתגם, אם מוחמד לא יגיע להר, ההר יבוא למוחמד.

לטייל מהבית, מה הכוונה?

חשבנו שיהיה נכון לספר לכם עכשיו על מוצר חדש שנולד קצת לפני ימי הקורונה, ועכשיו הוא הופך ליותר ויותר רלוונטי ומאפשר לטייל מהבית, אם אתם לא יכולים לצאת לטייל, אנחנו נביא את הטיול אליכם הבייתה.

במה מדובר?

סיורים עצמאיים, כלומר, סיורים אמיתיים שבנו, כתבו וצילמו צוות המדריכים התותחים שלנו והם נועדו לשמש אתכם בשטח, דרך הטלפון הנייד שלכם בפלטפורמה שהיא סוג של “אפליקציית סיורים עצמאיים”.

נכון, אסור לצאת היום החוצה לטייל, אז איך כן?

החלטנו לפתוח לכבוד החג והמצב את הסיורים לשימוש ללא תשלום או במחיר סמלי, ואתם תוכלו לשבת בבית מול המחשב / טאבלט / סמארטפון ולצאת לסיור שיהיה “וירטואלי” וזמין עבורכם ל14 ימי שימוש!

ובנוסף אם תרכשו סיור במחיר הסמלי, תקבלו קוד קופון שנותן לכם 50% הנחה ליום שאחרי, כלומר, כשיפתחו את שערי הסגר, אם המנוי שלכם כבר יגמר, תוכלו לצאת לסיור ב50% הנחה.

ולמה סיור עצמאי הוא פתרון טוב לימי הקורונה?

מכיוון שאת הסיור העצמאי אתם יכולים לעשות לבד, לא צריך להצטרף לקבוצה או להיצמד למדריך, זה אתם עם הטלפון שלכם ובזמן שלכם. כלומר זו אפשרות היגיינית ובטוחה יותר לקבל הדרכה מקצועית בשטח, וזו כנראה תהיה אחת הדרכים הבטוחות לטייל בימי הקורונה.

איזה סיורים ממתינים לכם באתר?

יש כמה סיורי שווקים עם גיל חובב, סיור גרפיטי בפולורנטין, סיור חומוסיות בעיר העתיקה, סיור בהר הבית ועוד… בימים האלה המדריכים האלופים שלנו יושבים וכותבים את שאר הסיורים, כך שברגע שיסתיים הסגר נוכל לצלם ולעלות עוד הרבה סיורים לאוויר.

לחצו על התמונה כדי לראות את הסיור
סיור גרפיטי עצמאי בפלורנטין

סיור בשוק לוינסקי

סיור חומוסיות בירושלים

לרשימת כל הסיורים באתר לחצו כאן

נסו את זה, זה בחינם, וספרו לנו איך היה..

חג שמח בשם כל צוות BeeTravel
שלכם,
דורון יושע