טיול בימי קורונה

ימי הקורונה שעוברים עלינו מזמנים אתגרים והזדמנויות רבות, ימי כיף מתבטלים, סיורים מאורגנים בקבוצות הפכו להיות לא בטוחים ואף אסורים לפי ההנחיות של משרד הבריאות, ומצד שני יש לנו הרבה יותר זמן איכות עם המשפחה הקרובה, הזמן הזה מאפשר לנו ללמוד ולהתפתח, וסיור מודרך הוא אחת הדרכים האהובות והמוכרות ללמוד בצורה חווייתית.

טיול בימי קורונה, איך עושים את זה?

ראשית חשוב להבהיר, הנחיות משרד הבריאות משתנות בכל יום, חשוב לוודא מה ההנחיות העדכניות לגבי טיולים וסיורים בזמן הקורונה לפני שיוצאים לטיול. כמובן שנגיף הקורונה הוא מאוד מדבק ועובר בין אנשים במהירות רבה, לכן הדבר שחשוב ביותר כשיוצאים לטיול בזמן הקורונה זה לתפוש מרחק מאנשים שהם לא חלק מהמשפחה הקרובה, אם מדריך הטיולים שלכם הוא לא אבא, אמא או מישהו מהמשפחה הקרובה, יכול להיות שתהיה לכם בעייה לצאת לסיור המודרך.
לצאת לטבע או לטיול עצמאי ללא מדריך זו אפשרות מעולה, ליהנות מהמשפחה ומהנופים, אבל מי יספר לכם את הסיפורים המעניינים בכל אתר? מי ידריך אתכם כיצד להגיע מנקודה לנקודה? ואיך לא תפספסו את הדברים החשובים ביותר בסיור?

מעדכנים גרסה ויוצאים לסיור עצמאי

YouTube video

סיור עצמאי, כזה שמתנהל כולו בשטח ובמקומות שאליהם אתם רוצים להגיע ומתנהל כולו מהטלפון הנייד שלכם! מה הכוונה? איך מקבלים את ההדרכה?
בימים האחרונים עלה לאוויר מיזם חדש בשם Go של חברת בי טרוול, שגייסה למשימה הזו את מדריכי הטיולים הכי טובים בתחומם, ויחד איתם ייצרה מערך של מגוון סיורים עצמאיים בכל הארץ, סיורים עצמאיים בירושלים או בתל אביב, סיור גרפיטי עצמאי, סיור עצמאי בהר הבית, סיורים בנווה צדק, טיול על גבול הצפון  או סיור עצמאי ביפו העתיקה, ורשימת הסיורים העצמאיים הזמינים גדלה מיון ליום!
מעולם לא היה יותר פשוט לצאת לסיור מודרך עם המשפחה, נכנסים לאתר, רוכשים את הסיור כמו שרוכשים כל מוצר אחר באינטרנט, ומייד אחרי זה נפתחת לכם גישה מלאה לכל הסיור, שמתנהל בטלפון שלכם באתר מותאם (סוג של אפליקציה לסיורים עצמאיים), עם מפות, סרטונים, הסברים וכל מה שצריך כדי לקבל את חווית הסיור המלאה!

לטייל במסגרת המשפחה הקרובה בימי הקורונה

כשיוצאים לסיור עצמאי, אתם בוחרים עם מי ללכת, לא צריך להיות חלק מקבוצה, לא צריך לפגוש אנשים אחרים, וגם את המדריך אתם תפגשו דרך מסך הזכוכית שאתם מכירים כל כך טוב.  כלומר הסיור העצמאי הוא סיור הגייני מאוד שלא מחייב אתכם להצטופף עם עוד אנשים. יש לסיור העצמאי ייתרונות רבים נוספים, למשל כל מה שקשור ל”תיימינג”, הזמן הוא שלכם, אתם יכולים להתעכב, למהר, לדלג או להפסיק ולחזור מתי שתרצו, אין לחץ. אגב יש גם פעילויות נוספות בנוסף לסיורים הרגילים, לדוגמה משחק חפש את המטמון בירושלים שבו תוכלו להתחרות מול כל מי שמשחק עכשיו או כל מי ששיחק בעבר!

חוסכים גם בסיור

כמובן שבתקופה הזו של הקורונה, חלקינו בחל”ת והחסכונות שלנו מצטמצמים בבנק, הסיור העצמאי מאפשר לכם צריכה נבונה והוא אופציה זולה מאוד! בהשוואה לסיור מודרך קלאסי שעולה בממוצע 100 ש”ח לכל משתתף, פה תוכלו לצאת לסיור במחיר דומה שיתחלק על כל המשפחה, אם אתם 4 נפשות, זה כבר ממש זול! תחשבו על סיור חנוכיות בירושלים למשל, בלי להצטופף כל הקבוצה סביב המדריך.

לנהוג באחריות, שמרו על הכללים במהלך הסיור

אני רוצה שוב לחזור ולהדגיש שהכללים וההנחיות שנוגעות לסיורים וטיולים בתקופת הקורונה מתעדכנים כל הזמן, שימו לב לעדכונים.

לסיכום, איך לטייל בימי הקורונה?

אז ההמלצה שלנו כמובן היא לצאת לסיור עצמאי, סיור בטוח שבו לא צריך להיפגש עם אף אחד, אפילו לא עם המדריך, אם יש לכם עוד שאלות אתם ממש מוזמנים להשאיר לנו הודעה באתר.