כיצד לארגן בקלות ובזול – יום גיבוש לצוות קטן

אז אם אתם קבוצה קטנה ואתם מחפשים לארגן יום גיבוש לצוות קטן, חוויה איכותית בתקציב נמוך יחסית, תוכלו לעשות את זה מבלי להתפשר על האיכות, וכל זאת בזכות הטכנולוגיה!

מה זה צוות קטן? כמה אנשים בערך?

אז בדרך כלל כשמדובר בצוות קטן מדובר על 3-15 משתתפים, גם 20 איש זה עדיין בגדר צוות קטן, וכשרוצים להזמין פעילות ליום גיבוש אז המחיר הכללי יוצא גבוה מדי כי זה מתחלק על קבוצה קטנה יותר, וזו בדיוק הבעייה, שהתקציב נמוך יחסית.

איך מארגנים יום גיבוש איכותי לצוות קטן בתקציב נמוך?

אם נחבר את הסכום שמשלמים לקבוצה של 30 איש לפי 200 שח לאדם, נגיע ל6000 שח, ועם סכום כזה אפשר לעשות די הרבה. אבל אם אתם רק 10 אנשים, יהיה לכם בין 1500-2000 שח, ופה יש כבר בעייה, כי לארגן פעילות פרטית בתקציב כזה נמוך זה הרבה יותר קשה וצריך לוותר על האיכות של הצוות או של המוצר עצמו.

לכן, אנו מציעים לכם פתרון חדש, שבו לא צריך להתפשר על איכות ההדרכה והתוכן, סיורים ומשחקי חפש את המטמון עצמאיים!

מה הכוונה סיורי או משחקים עצמאיים?

מדובר על חוויה מאוד מאוד איכותית מושקעת, שכולה ארוזה בעטיפה טכנולוגית, ובמקום לפגוש בשטח את המדריך פיזית, אתם תוכלו לפגוש אותו בנייד שלכם. למשל, תוכלו לצאת למשחק בסגנון חפש את המטמון, לרכוש 5 הרשאות פה באתר ולחלק אותן ל5 קבוצות של 4-5 משתתפים = 20-25 איש! זה יעלה לכם בערך 129 ש״ח כולל מע״מ לכל צוות כלומר 551 ש״ח + מע״מ עבור פעילות סופר איכותות ל25 איש! זה ממש זול וגם אם אתם קבוצה קטנה עם תקציב נמוך, ישאר לכם עוד הרבה כדי לפנק בארוחה.

YouTube video

יש פה באתר, המון אפשרויות לסיורים מודרכים עם הטלפון הנייד, ותוכלו לבחור סיורים בעקבות נשים, סיורי גרפיטי, סיורים לילים ועוד. כמעט בכל מקום בארץ, לטייל ולחסוך כסף.

מה האחריות שלי כמארגן של פעילות עצמאית?

נכון, אין פה חברת הפקה שתזכיר לכם להביא כובע, תפגוש אתכם בבוקר בחיוך רחב ותחלק בקבוקי מים, זה בדיוק מה שעולה הרבה כסף ובזה אתם כרגע מנסים לחסוך, לכן אתם צריכים לקחת אחריות על הפעילות, לקבוע את הלו״ז של מתי להיפגש, איפה לאכול אחרי זה וגם לרכוש פה באתר את כמות ההרשאות הדרושה ולחלק למשתתפים האחרים בקבוצה את הגישה לתוכן, זה אומר 2 דקות של קריאת הנחיות. אם אתם לא מפחדים מקצת אחריות, זה ממש בקטנה.

לסיכום, ארגון יום כיף לצוות קטן

אז לסיכום, אם אתם קצרים בתקציב, או שפשוט אתם רוצים לקחת את האחריות על הפעילות שלכם ולהשקיע את רוב התקציב בדברים אחרים, פעילות של סיורים עצמאיים או משחקי תוכן עצמאיים ואיכותיים יכולה להיות מושלמת עבורכם, חוויה של זמן איכות מדוייק.
אם אתם עוד מהססים, תרימו אלינו טלפון ונספר לכם עוד