מה זה תוכנית שותפים?

מה זה בדיוק תוכנית שותפים?

תוכנית השותפים שלנו מאפשרת לכם לקבל עמלה ע”י כך שתציעו לקהל שלכם את התוכן הקיים באתר.

למי מתאימה תוכנית השותפים?

אם יש לכם גישה לקהל שהתכנים באתר יכולים לתרום לו, אז התוכנית שותפים הזו מתאימה לכם! מה למשל? מקומות שבאים אליהם תיירים (חנויות, בתי מלון ועוד), בעלי אתרים ובלוגים בתחום, בעלי גישה ךקבוצות וקהילות שאתם יכולים לפרסם בהם, מדריכי טיולים וכל מי שמתעסק בעולמות התוכן שקשורים ישירות או בעקיפין לתחום הטיולים והתיירות, זה עבורכם.

איך מצטרפים?

מדובר בתהליך פשוט מאוד, אתם צריכים להיות רשומים באתר ולהגיש בקשה מהעמוד הזה: בקשה להצטרפות לתוכנית השותפים של GO >> ממלאים את הפרטים וממתינים שאנחנו נאשר את ההרשמה שלכם, וזה הכל, אתם שותפים!

איך מתחילים לעבוד יחד?

אחרי שתרשמו ותקבלו את האישור, יפתח לכם במערכת אזור שבו ניתן לנהל את חשבון השותפים שלכם

  1. מייצרים קישור אישי: לוחצים על “מדיה” >> מכניסים לשורה את העמוד שאותו אתם רוצים לפרסם, זה יכול להיות סיור ספציפי, מאמר או עמוד הבית >> לוחצים על “יצר קישור” >> ומקבלים קישור מיוחד שהוא רק שלכם, קישור שמסתיים ב: ?wpam_id=1. המספר שותף שלכם יופיע איפה שכתוב פה 1.
  2. את הקישור הזה אתם יכולים לפרסם בכל מקום, להטמיע באתר שלכם, בקבוצת פייסבוק, לשלוח בוואטסאפ וכד’. כל מי שיכנס לאתר דרך הקישור הזה ישוייך מיידית לתוכנית השותפים שלכם.
  3. נסו להיכנס לקישור ממחשב אחר/טלפון או מאותו מחשב כגלישה בסתר ותראו שתחת הלשונית “סקירה”  הכניסה שלכם תיספר במבקרים.
  4. כל רכישה של סיור באתר של מי שהגיע מהקישור שלכם תזכה אותכם בעמלה
  5. המערכת שומרת קוקיז ל14 יום אצל הגולשים, כלומר שגם אם היוזר יצא ונכנס לאתר בדרך אחרת אתם תקבלו את העמלה כי המערכת תדע לשייך את הגולש אליכם.

איך מתבצע התשלום?

אחת לחודש תוכלו לשלוח לנו חשבונית מס מסודרת ולקבל את התשלום שמגיע לכם בהעברה בנקאית, העמלות כוללות מע”מ כמו מחיר הסיורים באתר.