ימי כיף לעובדים בתקופת הקורונה

מנהלות רווחה, ועדי עובדים, מעסיקים, אם חשבתם שנגמרו לכם האפשרויות לאוורר את העובדים שלכם בטיולים מחוץ למשרד בגלל ההגבלות והפחדים של ימי הקורונה, יש לנו חדשות עבורכם! מיזם חדש ומרענן יאפשר לכם לצאת שוב ולארגן ימי כיף לעובדים בתקופת הקורונה, לצאת לסיורים וטיולים בטוחים והיגייניים ולאוורר את העובדים שלכם ובני המשפחה שלכם, בואו תראו איך זה בדיוק עובד.

סיורים עצמאיים מותאמים לתקופת הקורונה ובכלל

YouTube video

ממש לאחרונה, עלה לאוויר מוצר חדש שמאפשר לכל אחד לצאת לסיור עצמאי עם הטלפון הנייד שלו, עם המשפחה שלו ובכל זמן שתבחרו. איך זה בדיוק עובד? מהצד של העובדים, כל מה שהם צריכים לקבל זה קישור ייעודי, אפשר לשלוח את זה בצורה של הזמנה, גיפט-כארד, תמונה או כל דרך אחרת, העובד נכנס לקישור ומקבל את כל תוכן הסיור המלא לטלפון הנייד שלו, בממשק ייעודי שמרגיש כמו אפליקציה,אין צורך להוריד אפליקציה מחנות אפליקציות וכד’.
מהרגע הזה העובדים יכולים לצאת לסיור העצמאי עם המשפחה שלהם או עם כל מי שהם רוצים, פשוט נוסעים לנק’ ההתחלה והכל זורם להם בטלפון הנייד, סרטוני הסבר על המקומות, מידע כתוב, תמונות, מפות והסברי הגעה מאתר לאתר וכמובן המלצות נוספות.
מהצד של המעסיק / מנהלת הרווחה, זה גם די פשוט, לאחר הרכישה יפתח לכם באתר אזור שבו אתם יכולים לנהל את ההרשאות לשימוש בסיור ולהגדיר בדיוק מי מקבל את הגישה. ניתן להגדיר למשל להזין רשימת מיילים, או פשוט לשלוח קישור שלכל מי שיש את הקישור הזה תהיה גישה מיידית לתוכן הסיור

איך אפשר לייחד את הפעילות ולקשור אותה למקום העבודה?

מכיוון שמדובר במוצר אינטרנטי, כלומר כל התוכן יוגש לעובדים שלכם דרך הטלפון הנייד שלהם, ניתן להוסיף בתחילת הסיור סרטון בו דמות מהחברה מברכת את העובדים, כמובן שאפשר גם להעמיק את רמת המעורבות של מקום העבודה בסיור והוספת תמונות, סרטונים ועוד אפשרויות שיופיעו רק לקבוצה שלכם!

מתאימים את ימי הגיבוש למצב החדש

לצערינו ימי הכיף שהתרגלנו אליכם, בהם כל החברה יחד יוצרים לסיור בירושלים או יום גיבוש מיוחד פחות יתאפשרו בקבוצות גדולות, אלה יותר בצוותים קטנים, כל עוד יש חשש להידבקות, ובכל זאת חשוב מאוד להמשיך לפרגן לעובדים שלהם ולהראות להם שאתן מעריכים את עבודתם. אם בעבר מוצר אינטרנטי כמו סיור עצמאי בירושלים היה נתפס כמשהו שמתאים יותר לצעירים, היום כולם כבר עברו את המכשול והטכנולוגיה חדרה עמוק וגם המבוגרים יותר שביננו כבר מוכנים להיפתח לרעיון

איזה סיור עצמאי תבחרו לפרגן לעובדים שלכם?

פה כבר רק אתם תדעו להחליט, אם החברה שלכם היא צעירה ודינאמית, אולי כדאי לכם לבחור סיור כמו סיור גרפיטי עצמאי בפלורנטין, אם אתם קצת יותר קלאסיים אז סיור בעיר העתיקה בירושלים, אם יש גם ילדים בסיפור, אפשר פשוט לבחור סיור עצמאי שמותאם לילדים, לא חסר! יש גם סיורים בצפון, כמו הסיור בראש פינה ועוד. כמובן שהכי טוב זה פשוט להרים טלפון ולהתייעץ איתנו, אנחנו מכירים גם את כל הסיורים שעדיין בבניה ולא מוצגים באתר.

פעילות חוויתית בסגנון “חפש את המטמון” מותאמת לקורונה

אז גם על הפעילויות המגבשות כמו משחקי משימות לא צריך לוותר, תוכלו בקלות להוציא צוות קטן או קבוצה של 20 איש ויותר ליום גובוש עם משחק חפש את המטמון בירושלים, והכל מהטלפון הנייד!
איך זה עובד? תוכלו לראות בעמוד הפעילות יותר מידע, בגדול פשוט רוכשים כמה הרשאות, מחלקים לצוותים ויוצאים לשטח ומתחרים אחד בשני או בכל מי שהשתתף במשחק בעבר! המשחק מאוד מגבש וההתנהלות בצוותים קטנים (מומלץ 3 סביב כל טלפון) כך שאפשר לשמור בקלות על כללי בטיחות של קורונה.

YouTube video

נותנים גם למשפחות של העובדים מתנה ערכית

והנה עוד עניין חשוב, המשפחות של העובדים שלכם, גם להם מגיע! כשתפרגנו לכל המשפחה של העובד שלכם ביום כיף, כל המשפחה של העובד תדע להעריך את זה, וזה כמובן הישג אדיר שתוכלו להשיג בדרך הזו.

הנה טעימה קטנה לאחד הסרטונים שיופיעו במהלך הסיור, פה מדובר על סיור גרפיטי בפלורנטין

YouTube video

פעילות לעובדים בתקציב נמוך

עוד ייתרון גדול לפעילות עצמאית, המחיר. בעוד שארגון של יום כיף לקבוצה יכול לעלות אלפי שקלים, הסיור העצמאי נותן לכם את האפשרות לרקגן יום גיבוש איכותי מאוד ובתקציב נמוך מאוד! תחשבו, גם אם תרכשו 5 הרשאות לסיור, זה עדיין מסתכם במאוד בודדות ולא באלפים. שווה בדיקה.

לסיכום, ימי כיף וגיבוש בתקופת הקורונה

  • עשו את זה בצורה בטוחה ובהתאם להנחיות
  • שלבו משהו אישי וערכי בפעילות
  • פרגנו גם למשפחות של העובדים שלכם
  • תתאימו את עצמכם למצב החדש, מטיילים בצל הקורונה
  • פעילות זולה לקבוצות – סיור עצמאי