מה לעשות ביום חופש מהעבודה? המלצות ורעיונות

מתכננים לקחת יום חופש מהעבודה ואתם רוצים למלא אותו בתוכן? מחפשים מה לעשות ביום חופש מהעבודה? הנה כמה רעיונות לאיך למלא בתוכן איכותי את יום החופשה שלך.

זה לא חייב להיות שופינג, אבל אם כן אז מה?

טוב, כנראה שלחלקינו המנהג של לצאת לשופינג ולהשלים את הקניות ביום החופש שלנו מהעבודה זה הדיפולט. שופינג זה אחלה דבר, מספק את החוויה ללא ספק. אבל אם כבר לצאת לשופינג, בואו נעשה משהו קצת יותר מקורי מללכת לקניון. ברכבי הארץ יש המון שווקים מיוחדים שמגיעים אליהם תיירים מכל העולם, הרבה פעמים אנחנו המקומיים מפספסים את החוויה האותנטית וחבל. כשאני רוצה לצאת לחוויית קניות אותנטית אני אחפש את השווקים המקומיים, ולא חסר!
למשל, לקנות תבלינים בשוק ברמלה, למצוא מציאות בשוק הפשפשים, ללכת עם המלצות לעיר העתיקה של ירושלים וכד’ הרעיון המרכזי הוא לשלב ערך נוסף בחווית השופינג,, משהו בסגנון של הערך שמקבלים כשהולכים למתחם שרונה בתל אביב, יש שם הסטוריה, אדריכלות, סיפור טוב לספר אחרי זה לחברים, קניות ואוכל.

לבקר במקומות שרציתם לבקר בהן כבר מזמן

יום חופש מהעבודה זו הזדמנות מעולה לבקר במקומות שנמצאים לנו בWatting list כבר זמן רב. לדוגמא, הכותל המערבי, מתי בפעם האחרונה ביקרתם בכותל? כן הכותל המערבי, המקום הכי קדוש לעם היהודי, אומרים שזה מרגש גם למי שלא מאמין.. ובכלל את חווית הביקור בכותל אפשר לשלב עם ביקור במנהרות הכותל ובכלל בעיר העתיקה של ירושלים. גם יפו העתיקה יכולה למלא בקלות יום חופש מהעבודה בתוכן וחוויה, ללכת בסמטאות הקטנות, לראות את הגלים והים שמתנפץ על סלע אנדרומידה, אולי לבקר בכנסייה של יפו ובטח לא לוותר על שוק הפשפשים, כבר הזכרתי אותו מקודם, שופינג הרבה יותר איכותי מכל קניון סגור.

פנקו את עצמיכם בסיור עצמאי, לבד או עם המשפחה

הזמן שלנו הוא אחד הדברים הכי חשובים ביום החופש שלנו מהעבודה, חבל לבזבז את הזמן בלחפש איך להגיע, מה כדאי לראות, מה לא לפספס כשהולכים לטייל באזור מסויים? בקיצור, חבל על הזמן, הוא יקר מאוד! אחד הפתרונות שישמרו עליכם ועל הזמן שלכם הוא לבחור בסיור מודרך מקצועי. אבל סיור כזה שאתם לא צריכים להמתין לאף אחד, שאתם יכולים לדפדף את המדריך אם בא לכם, לעצור באמצע לקפה או לצלם, והכי חשוב, היות רק עם מי שאתם בוחרים, בקיצור, סיור מהטלפון הנייד.
הסיור העצמאי שמוצע פה באתר יאפשר לכם להגיע אל המקומות הכי שווים, ולקבל את ההדרכות הכי מדוייקות מהמדריכים המקומיים שמכירים את מה שבחיים לא תגלו לבד, וכל זה דרך הטלפון הנייד שלכם! יש פה באתר מגוון של סיורים עצמאיים בירושלים, בתל אביב ועוד אתרים רבים בארץ, תעיפו מבט.

סיור טעימות בשוק מחנה יהודה

YouTube video

לכל הפרטים כנסו לפה: סיור בשוק מחנה יהודה

לשאוב כוחות מהטבע

צאו אל הטבע, זה כל כך פשוט! המדינה שלנו כל כך קטנה וערכי הטבע בה מגוונים מאוד. ביום חופש מהעבודה בקיץ, אתם יכולים לעלות לטיול מעיינות בהרי ירושלים, או סתם להעביר חצי יום בשמורת הסטף, תביאו פנס, סנדלים ופק”ל קפה, השבילים מסודרים וכשכולם בעבודה רוב הסיכויים שכל הטבע הזה יהיה עבורכם.
כשקריר בחוץ, במרחק של שעה וקצת מתל אביב או 40 דקות מירושלים אתם יכולים לרדת לים המלח, כן ים המלח, מתי ביקרתם שם לאחרונה? זה לא רק לירושלמים. יש א החופים המסודרים בצפון ים המלח, יש שמורות טבע עם מים מתוקים כמו עינות צוקים, ויש את החופים הפיראטיים של ים המלח, אחד השווים ביותר זה החוף שנמצא מתחת למחסום של מצוקי דרגות, קחו בחשבון שהשעות הכי יפות של ים המלח אילו השעות של אחר הצהריים, שהשמש צובעת את הרי מואב בגוונים אדומים וחמימים.

אל תשאירו לרגע האחרון, תשקיעו בתכנון

נכון שהתרגלנו לעשות הכל ברגע האחרון, ויש לנו ביד את הטלפון הנייד, הכוכב העולה שיסדר לנו הכל. ועם זאת הטכנולוגיה לא תנצח את הטבע האנושי, תכננו מראש כדי שלא תפקששו את זה ותישארו שוב בבית או תמצאו את עצמיכם חוזרים לקניון השכונתי, תקבעו מה ולאן הולכים, מתי יוצאים לחופש וסמנו לכם היומן.

חוויה עם ערך היא חוויה שזוכרים לאורך זמן

יום כיף מהעבדה הוא כיף כפול, קודם כל כי יצאתם לפנק את עצמיכם ושנית כי כולם עובדים שאתם נהנים :-), זה אומר גם שלא יהיה צפוף, לא תעמדו בתור כניסה לאתר כמו בשבת או בחופש כללי והדגש של ההמלצות במאמר הזה הוא על הערך המוסף, בכל מה שתבחרו לעשות ביום החופש שלכם, חפשו את הערך המוסף, סמנו את ה”ווי” במקום הנכון ואל תישארו בבית, שיהיה בכיף…

והנה עוד רעיון ליום כיף “לא לנשים בלבד”

YouTube video