סיורים בירושלים היום

אז החלטתם בספונטניות לצאת לסיור בירושלים היום או מחר? אל חשש, לא צריך לחפש יותר מדי, הפתרון שלכם נמצא ממש פה ובמרחק של קליק

סיורים בירושלים היום

באופן כללי, בכל יום יש המון סיורים שונים ומגווני בירושלים, רק שרובם הם סיורים סגורים, כלומר סיורים לקבוצות או סיורים עם מדריך פרטי בירושלים, אם אתם מחפשים להצטרף לקבוצה, תוכלו לצאת לסיור פתוח לקהל הרחב, ולהצטרף לקבוצה מאורגנת שיוצאת בזמן שנקבע מראש, הבעייה שלא תמיד יש את הסיור שאתם רוצים להיום, למחר או לאחד מימי השבוע הקרוב.

סיורים בירושלים השבוע

הפתרון המושלם לסיור ספונטני, כלומר היום/מחר/השבוע ועד’ הוא לצאת לסיור עצמאי, כלומר סיור מודרך אמיתי שעושים עם הטלפון הנייד! תוכלו לבחור מתוך עשרות רבות של סיורים מאוד מושקעים בדיוק את מה שאתם מחפשים, למשל סיור בשוק מחנה יהודה ובאזור נחלאות זה אחד הסיורים במבוקשים, רק שלא תמיד יש מדריך זמין, או המחיר גבוה, או שפשוט בא לכם להיות לבד, בזמן ובקצב שלכם! דוגמה לסיור עצמאי במערכת של GOBEETRAVEL תוכלו למצוא פה.

סיורים בירושלים בשישי

מה המקומות המומלצים לסיור בירושלים ביום שישי? נכון שכולם רוצים ללכת לשוק, וזו בדיוק הבעייה, שעמוס שם מאוד בימי שישי, השוק נסגר מוקדם וכל העולם ואשתו מגיעים לקנות, להסתובב, לסייר ולהיפגש בשוק. אז אם לא בא לכם על העומד הזה, נצלו את הזמן לסיור באחת השכוןנות היפות של העיר, למשל סיור במושבה הגרמנית, סיור מרתק ומעמיק בעקבות הטמפלרים. או סיור במאה שערים, כלומר בשכונות החרדיות של ירושלים, רק שימו לב שאתם יוצאים משם לפני כניסת השבת.

סיורים בירושלים בשבת

יום שבת זה ממש אחלה יום לצאת לסיור, רק לא בשוק מחנה-יהודה כי הוא סגור, אחד המומלצים בשבת זה סיור בעין כרם בין הכנסיות ובסמטאות הכפר הקסום, יש גם שפע של משחקי חפש את המטמון, כלומר משחקי משימות בסגנון של לרוץ על המליון, עם תוכן ומשימות ונקודות ותחרו ממש מגניבה, כך כשלומדים דרך המשחק על המקומות שמבקרים בהם.

סיורים בירושלים מחר

אם בכל זאת אתם מחפשים סיור מודרך, כלומר עם מדריך ולא ללכת עם הטלפון הנייד, תוכלו למצוא מבין שלל האפשרויות שהצענו לקהל הרחב, או תוכלו להיכנס לאתר של ITRAVEL JERUSALEM, שם מתעדכנות הפעילויות שמציעה הערייה באופן קבוע. בד”כ תוכלו למצוא שם סיורים למחר או לשבוע הקרוב, בהצלחה.