סיור מודרך למחר או להיום

סיורים מודרכים למחר, להיום או לעכשיו

מחפשים סיור מודרך למחר? או אולי בכלל להיום? הנה סקירה קצרה של האפשרויות שיש לכם למצוא סיור מודרך מעכשיו לעכשיו.

בין אם אתם כבר בירושלים או בתל אביב או כל מקום אחר בארץ, כשאתם מתחילים לחפש סיור מודרך למחר בבוקר סביר להניח שאתם נמצאים במצב של חשש. האם בכלל יש סיור כזה? אם יש, מי המדריך? מה ההמלצות עליו? האם זה מתחיל בזמן שנח לי? מי יהיו המשתתפים בקבוצה? ועוד הרבה שאלות פתוחת שאין לכם מושג בתכלס, מה תקבלו בסופו של דבר.
ישנם כמה חברות היום שמציעות סיורים מודרכים לקהל הרחב, בין החברות המובילות תוכלו למצוא את יד בן צבי, הם עורכים בעיקר סיורים מודרכים בירושלים, יש להם מגוון רחב של מדריכים ובינהם תוכלו למצוא גם נציגות של המדריכים הטובים והותיקים בירושלים. אפשרות אחרת היא ללכת לפתרון הזול, לחפש בעמותות, חשוב שתדעו שבהרבה מקרים הסיורים שתקבלו דרך עמותר יהיו בעלי גוון פוליטי, כלומר לא סתם זה בחינם או במחיר ממש זול, מישהו מנסה להרוויח שם משהו אחר על הדרך, אם אתם לא מתחברים לרעיון אל תבזבזו את הזמן שלכם. בתל אביב תוכלו למצוא סיורים מודרכים שמארגנת העירייה עצמה, או סיורים שמאורגנים ע”י מרכז בית דניאל. כמו כן יש מדריכים פרטיים שמארגנים סיורים לקהל הרחב. השאלה האם בטוח יש מחר סיור פתוח? תצטרכו לעשות סקר שוק ארוך כדי לדעת את כל התשובות.
מה דעתכם על סיור מודרך בכל שעה ובכל רגע ביום? נשמע לכם חלום? אז עדכנו גרסה, הטכנולוגיה כבר פה ויש היום אפליקציה לסיורים מודרכים שאתם יכולים לצאת לסיור אפילו ממש עכשיו.

היתרונות של סיור עצמאי

היתרונות לסיור העצמאי הם רבים מאוד, נמנה פה את הייתרונות העיקריים, לא את כולם.

  • הסיור העצמאי יכול להתחיל מתי שתרצו, כן מחר בתשע או היום אחה”צ, כל ענייני התיאומים בין המדריך למטיילים נפתר ע”י הטכנולוגיה, כלומר אתם תצאו לטיול בזמן שלכם
  • לא קונים חתול בשק, מבלי לזלזל במדריכי הטיולים האדירים, אין לכם תמיד את היכולת לדעת מה באמת חשבו המטיילים על המדריך, האם הוא מדריך טוב? האם סיפק את החוויה האמתית? סיור עצמאי הוא מוצר אינטרנטי וכמו כל מוצר אינטרנטי אחרי הסיור מתבקשים המטיילים לתת דירוג ולכתוב איך היה להם, אתם יכולים לקרוא את הדירוגים של המטיילים האחרים שהיו לפניכם ולדעת בדיוק למה לצפות.
  • המחיר, טוב פה באמת יש יתרון אמיתי, סיור מודרך לאדם בודד יעלה לכם בד”כ בין 90-150 ש”ח לאדם בודד. סיור עצמאי יעלה לכם בד”כ פחות ממאה שקלים שיתחלקו בין כל מי שבא אתכם לטיול, אם אתם 4 אנשים, זה יוצא 25 ש”ח לאדם!
  • אתם בוחרים עם מי להיות, עוד ייתרון גדול זה שבסיור עצמאי אתם בוחרים את הקבוצה, כלומר אין אף אחד נוסף מלבד מי שתזמינו בסיור, זה ישאיר לכם את הזמן לצלם, לחקור פינות מיוחדות, לשבת בבית קפה או לעשות מה שתרצו, בקצב שלכם ובכיף שלכם, אפילו לדלג על תחנה.
  • בימי הקורונה, אנחנו נחפש לסיות כמה שיותר מבודדים ונרצה לצאת לסיורים מותאמים לימי הקורונה, סיורים היגיניים ששומרים על הריחוק החברתי הנדרש, ברוב הסיורים, מעבר לתא המשפחתי לא תצטרכו לבוא במגע אפילו עם המדריך!

החסרונות של סיור עצמאי

  • אין אתכם מדריך בשטח, אתם צריכים לקחת קצת יותר אחריות ולהגיע אל אתרי הסיור בעזרת ניווט פשוט באפליקציה או עם מפה
  • צריך קליטה של אינטרנט, לפחות כרגע כדי לקבל את התוכן של הסיורים אתם צריכים קליטה של אינטרנט
  • הקשר האישי של המדריך, מכיוון שאין איתכם מדריך תצטרכו לפתח קשרים עם הדמויות שתפגשו בעצמיכם, לא בטח אם זה ייתרון או חסרון.

אז איזה סיורים מודרכים יש מחר או עכשיו?

כנסו לרשימת הסיורים שלנו, בחרו את הסיור, כמעט הכל פתוח מחר, לרשימת הסיורים העצמאיים, יש סיורים עם שחקנים, כמו למשל הסיור בעין כרם, אם אתם מחפשים משהו קולינרי יש סיור חומוסיות אורגינאל בעיר העתיקה ומזרח ירושלים, לאוהבי האמנות יש סיורי גרפיטי בתל אביב, גם סיור בפלרנטין וגם סיור גרפיטי בתחנה המרכזית, בקיצור, כנסו לרשימת הסיורים, בחרו סיור ותהנו מחר, אל תשכחו לספר לנו איך היה…