סיור זוגי בירושלים

אם אתם מתכננים לעלות לבילוי זוגי בירושלים, הנה כמה אפשרויות מומלצות לסיורים שמתאימים לזוגות בירושלים.

סיורים לקהל הרחב – לזוגות

האפשרות הקלאסית היא להצטרף לסיור פתוח לקהל הרחב, בדרך הזו אתם מצטרפים לקבוצה קיימת שבה נאספים אנשים מכל מני מקומות ויוצאים יחד עם מדריך טיולים לסיור בירושלים. בסיור תפגשו עם עוד אנשים שאתם לא מכירים, זה יכול להיות נחמד מאוד ויכול גם להיות מעיק, תלוי בכם ובאנשים שיגיעו.
המחירים של סיור פתוח נעים בין 90-150 שח לאדם, תלוי אם זה כולל כניסות לאתרים, הסעות, טעימות וכד’.

זוג שלוקח סיור עם מדריך פרטי

למדריך פרטי יש הרבה מאוד יתרונות, ראשית בתכנון המסלול. תוכלו לתכנן את הסיור שלכם בירושלים בדיוק לפי מה שאתם בוחרים, האתרים והחוויות שאתם רוצים ובכל רגע תוכלו לשאול כל שאלה או לשנות את המסלול.
בד”כ סיור עם מדריך פרטי בירושלים נמשך כ3-4 שעות.
סיור כזה יעלה בין 1,000-2,000 שח + מע”מ, תלוי בהרבה משתנים וזה רק אתם והמדריך, כך שאי אפשר “לברוח” מהקשר האישי וה”אינטימי” שלכם עם המדריך לטוב או לרע.

סיור עצמאי בירושלים שמתאים לזוגות

סיור עצמאי זה השילוב המנצח, מצד אחד אתם יוצאים לבד, בלי עוד אנשים ויכולים להתקדם בזמן ובקצב שלכם, לעצור באמצע לשעה במסעדה ולהמשיך אחרי זה מבלי להרגיש שמישהו ממתין לכם. ומצד שני, לקבל את כל ההדרכה המלאה והמקצועים בפורמט מוקלט של סרטונים ואאודיו שהושקעו בהם המון מחשבה! והמחיר שווה מאוד! סיורים בירושלים עם הנייד עולים בין 99-129 שח לטלפון אחד, כך שאם אתם זוג, לא צריך לרכוש יותר מהרשאה אחת, פה בgobeetravel אנחנו מאפשרים להשתמש בתוכן הסיור ל14 יום, כך שתוכלו לחזור הבייתה ולהיזכר בתכני הסיור שוב ושוב.

סיור בעין כרם
סיור בעין כרם

סיור לילי  – דייט נייט מושלם בירושלים

אפשרות מרעננת ומפתיעה היא לצא לסיור מחתרתי בין הפאבים הפחות מוכרים של ירושלים, סיור מדליק שמשלב אמנות, מקומות בילוי ממש מגניבים והדרכה מעולה, פנו לכם כמה שעות וצאו לבילוי לילי בלתי נשכח בעיר, סיור בארים לילי בירושלים

YouTube video

המלצות לסיורים בירושלים לזוגות – סיורים עצמאיים

אם אתם רוצים משהו יחסית רומנטי שמאפשר לכם לשלב את הסיור ב”דייט עם תוכן” תוכלו לצאת לסיור בעין כרם ולשלב בסיור פינוקים נוספים במסעדות ובגלידריות שיש שם, או הטבע הקסום של עין כרם. גם סיורים בשכונות הירושלמיות מומלצים ביותר, למשל: סיור בשכונת רחביה, יאפשר לכם סיור בשכונת גנים קסומה עם הרבה ירוק, צל ומקומות ישיבה נעימים, סיור בשכונת טלביה לעומת זאת יתן לכם להנות יותר מפאר האדריכלות של ירושלים, “היהלום שבכתר” ולהמוע על האריסטוקרטיה הירושלמית שלפני קום המדינה.. אם אתם יותר הרפתקנים, תוכלו לבחור באחד משחקי חפש את המטמון שיש לנו בירושלים ולהתחרות בכל מי שכבר שיחק בעבר, לשלוח תמונות ומשימית מדליקות וללמוד על העיר בצורה חוויתית יותר.

יש פה עוד הרבה מאוד רעיוננות שונים של סיורים בירושלים מודרכים לזוגות שאפשר לעשות עם הטלפון הנייד.