סיורי חנוכיות מומלצים

סיורי חנוכיות מומלצים ואיכותיים להיום או לכל יום בחנוכה, סיורים שמתאימים למבוגרים או לכל המשפחה, בזמן ובקצב שלכם

מה הם סיורי חנוכיות?

סיורי חנוכיות הם סיורים עירוניים שמתרחשים בכל שנה בחג החנוכה ובהם מטיילים בעיקר בשכונות החרדיות של העיר בהן אפשר לראות מראה מדהים של אלפי חנוכיות שמפרסמות את הנס. סיור חנוכיות בד”כ הוא בילוי איכותי,  סיור שבו גם לומדים על חנוכה, על מנהגי החג, המנהיגים השונים, הלכות החנוכה וגם על השכונות בהן מסיירים, על העולם החרדים באופן כללי ועל ההסטוריה והסיפורים של כל שכונה בנפרד.

סיורי חנוכיות מתמקדים בכמה אזורים ספציפיים שבהם יש ריכוז של שכונות חרדיות, כך בירושלים מסתובבים באזור שכונת שערי חסד, שכונת נחלאות, זכרון משה והשכונות החרדיות, או באזור הרובע היהודי, שם הסיור מקבל משמעות נוספת כי אפשר לסיים בכותל ולקשר את סיפור המקדש עצמו. סיורי חנוכיות יש גם בעיר בני ברק, סיור חנוכיות בבני ברק קצת שונה באופי שלו מירושלים ובו עוברים גם בין הבתים והחנוכיות וגם בין ישיבות מפורסמות, כמו ישיבת פונוביץ. יש גם סיורי חנוכיות בעיר צפת.

מתי להגיע לסיור חנוכיות? מומלץ מאוד להתחיל את הסיור בשעה 16:45, רגע לפני שיורד החושך, כך יהיה לכם הסיכוי הגבוהה ביותר לצפות ולהצטרף להדלקות בשכונות והחוויה שלכם תהיה איכותית יותר!.

סיור חנוכיות עצמאי יתן לכם את האפשרות לקבל את כל הסיור המודרך במלואו, בזמן ובקצב שלכם, רק עם הקבוצה שלכם ובלי להצטופץ קבוצה גדולה סביב אור קטן, תוכלו לצאת לסיור חנוכיות היום או מחר או בכל יום שתבחרו, עם המשפחה או כזוג או קבוצת מבוגרים.

סיור חנוכיות ברובע היהודי

הרובע היהודי הוא ללא ספק המקור, בבילוי איכותי בסיור חנוכיות ברובע היהודי תהנו גם מלראות את פרסום הנס ומקבצי חנוכיות מדהימים שמאירים על כתלי העיר העתיקה וגם תהנו מהקרבה למקומות ההסטורים שקשורים לחג, בית המקדש כמובן, או השרידים שממנו, הכותל המערבי
לפרטים והרשמה: סיור חנוכיות ברובע היהודי

YouTube video

סיור חנוכיות בנחלאות ושערי חסד

סיור חנוכיות בנחלאות מקרב אתכם לאזור שבו אפשר לחוש את פרסום הנס בצורה הכי עוצמתית בעולם! זה השכונות החרדיות בירושלים. בסיור מבקרים בשכונת שערי חסד ובמקבץ של שכונות חצר חרדיות בנחלאות, כמו שכונת כנסת, בתי רנד ועוד, את הסיור נהוג לסיים בשוק מחנה-יהודה בסופגנייה ירושלמית עטירת שמן
לפרטים והרשמה חוייית חנוכה איכותית: סיור חנוכיות בירושלים

YouTube video

סיור חנוכיות בבני ברק

אם אתם לא רוצים לעלות עד לירושלים ורוצים למצוא בילוי איכותי במרכז, חוויה איכותית של סיור חנוכיות מלא ומיוחד בכל עצמתו, בני ברק זה המקום בשבילכם! סיור חנוכיות בבני ברק עובר בלב האזורים החרדים בהם תוכלו לראות אלפי חנוכיות מציצות מהחלונות של הבניינים ופתחי הבתים, מבקרים גם באתרים החשובים כמו ישיבת פונוביץ וכמובן משלבים קצת קולינאריה בני-ברקית
לפרטים והרשמה: סיור חנוכיות בבני ברק

YouTube video

אז אם אתם מחפשים לצאת בחג הזה לסיור חנוכיות בירושלים או בבני ברק, תוכלו לעשות את זה בכיף! אפשר לרכוש סיור חנוכיות להיום ממש ולצאת לדרך, או למחר או כל אחד מימי החג, הכרטיסים נרכשים באתר והסיורים זמינים מיידית.

סיור חג המולד בנצרת

ואם אתם כבר פה, ומחפשים משהו מעניין ואיכותי לקריסמס, אז מומלץ מאוד לצאת לסיור קריסמס בנצרת, סיור עצמאי באפשר לעשות בכל יום אחה״צ – ערב מחודש דצמבר ועד אמצע ינואר.
לפרטים והרשמה: סיור חג המולד בנצרת

YouTube video